Výchova a školní vzdělávací plány
Podívejte se na ŠVP "Putování s beruškou"
Záměry,úkoly a cíle,které vycházejí z hodnocení práce školy
- Nadále se zaměřit na přirozený a zdravý vývoj dítěte, na morálně volní vlastnosti
- Dále rozšiřovat poznání o okolním světě dítěte, ochranu přírody,ekologickou výchovu
- Rozvíjet dále dětské schopnosti s hlubším individuálním přístupem ke každému dítěti v úzké spolupráci s rodinou
- Dále zkvalitňovat výchovnou práci podle Rámcového programu pro předškolní výchovu
- Pečlivě rozpracovávat tématický měsíční program „Beruščin rok„ a to na denní krátkou přípravu učitelky výběrem činností směřujícím ke splnění daných úkolů, tento doplňovat a upřesňovat,seznámit se a vpracovat novou publikaci "Co vidíš,co slyšíš,co dovedeš" do ročního a měsíčního plánu výchovné práce a pracovat s pomůckou pro učitele „Objevujeme svět pro život“ a "Evaluace I,II a dalšími novými materiály dle nabídky. Učitelky výběrem činností směřují ke splnění daných úkolů
- Dále spolupracovat s logopedkou při nápravě výslovnosti
- Více zapojovat rodiče do života v mateřské škole
Cíle pedagogické činnosti
- Cílem výchovného působení v naší mateřské škole je prožít aktivní a šťastné dětství, aby naše děti byly samostatné,zvídavé,schopné komunikovat s ostatními bez vad řeči a se širokou slovní zásobou.
- Připravovat dětem činnosti,reálné a konkrétní aktivity,využívat vzniklých situací k přirozenému rozvoji všech stránek osobnosti dítěte.Podporovat zdravý vývoj dítěte založený na citovosti a mravnosti.
- Nenásilnou formou se věnovat intenzivní přípravě
na školu formou her a prožitkových činností.Procvičovat úkoly ve všech výchovných složkách tak,aby byl dětem usnadněn přechod z MŠ do ZŠ.
- Učit děti vzájemně spolupracovat a být tolerantní k individuálním,kulturním a etnickým odlišnostem.
- Vést děti ke zdravému, krásnému a čistému způsobu života, vzájemné ohleduplnosti, ochotě pomoci si, chránit zdraví, přírodu v návaznosti na rodinnou výchovu.